آرامبخشی دندانپزشکی

 آیا شما از جمله افرادی هستید که هنگام مراجعه به دندانپزشک دچار ترس و اضطراب می شوید؟ آرامبخشی دندانپزشکی می تواند مانع از ترس و فوبیای دندانپزشکی بیماران مضطرب شود. این دسته از بیماران نیاز به درمان دندانپزشکی دارند ولی به دلیل ترس یا اضطراب از مراجعه به دندانپزشک اجتناب می کنند. اجازه ندهید فوبیای دندانپزشکی مانع از حفظ سلامت مطلوب دندان و دهان شما شود. پ

در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، ما نگرانی های شما را درک می کنیم و متعهد به ارائه خدمات دندانپزشکی درجه یک در محیطی بدون استرس هستیم. تیم ما متشکل از متخصصان بسیار ماهر برای اطمینان از راحتی و رضایت شما اختصاص داده شده است. با تکنیک های پیشرفته و رویکرد شخصی خود، می توانیم به شما کمک کنیم ترس خود را از دندانپزشکی غلبه کنید و به لبخندی سالم و زیبا برسید. همین امروز با کلینیک دندانپزشکی آرمانی وقت بگیرید و تفاوت را تجربه کنید!

ما همه چیز را درباره آرام‌بخشی دندانپزشکی در کرج توضیح می‌دهیم و تمام دستورالعمل‌هایی را که به بیماران در کلینیک‌های خود در کرج و شهریار ارائه می‌دهیم، توضیح می‌دهیم. آرامبخش دندانپزشکی که در کلینیک دندانپزشکی آرمانی انجام می شود ، برای بیمارانی که از دندانپزشک می ترسند یا برای درمان های طولانی مدت توصیه می شود. همچنین آرامبخشی برای کودکانی که همکاری مناسبی ندارند و یا معلولین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می خوانید

فوبیای دندانپزشکی: درک و غلبه بر ترس از دندانپزشکی

فوبیای دندانی که به نام دنتوفوبیا نیز شناخته می شود، یک بیماری شایع است که هم بزرگسالان و هم کودکان را درگیر می کند. با ترس یا اضطراب شدید همراه با درمان های دندانپزشکی و مراجعه به دندانپزشک مشخص می شود. این ترس اغلب از تجربیات منفی گذشته، ترس از درد یا احساس کلی درماندگی و از دست دادن کنترل ناشی می شود. با این حال، در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، ما تلاش می کنیم تا تجربه ای راحت و مثبت را ارائه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که ترس های دندانپزشکی شما به حداقل می رسد.

تأثیر فوبیای دندانی بر سلامت دندان و دهان

تأثیر فوبیای دندانی بر سلامت دندان و دهان

فوبیای دندانی می تواند عواقب شدیدی بر سلامت دندان و دهان شما داشته باشد. افراد مبتلا به فوبیای دندانی به احتمال زیاد درمان های دندانپزشکی ضروری را به تعویق می اندازند یا از آن اجتناب می کنند که منجر به پیشرفت مشکلات دندانی و نیاز به روش های تهاجمی تر در آینده می شود. بی توجهی به مراقبت از دندان به دلیل ترس می تواند منجر به پوسیدگی دندان، بیماری لثه، از دست دادن دندان و حتی مشکلات سلامت سیستمیک شود.

در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، سلامتی شما را در اولویت قرار می دهیم و اهمیت رسیدگی به فوبیای دندانپزشکی را درک می کنیم. تیم مجرب ما از استراتژی های مختلفی برای کاهش ترس و اضطراب استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد که بدون استرس یا ناراحتی درمان های لازم را دریافت کنید.

آرام بخشی دندانپزشکی چیست؟

آرام بخشی دندانپزشکی تکنیکی است که به شما امکان می دهد در طول مدت درمان دندانپزشکی با استفاده از دارو آرام باشید. درمان با آرام بخشی دندانپزشکی به ویژه در افرادی که بسیار عصبی هستند یا از دندانپزشک می ترسند، توصیه می شود. در کلینیک دندانپزشکی آرمانی از این روش در کاشت دندان نیز استفاده می کنیم. البته در مواردی که نیاز به کاشت چندین واحد ایمپلنت می باشد ، این روش آرامبخشی را توصیه می کنیم.

دندانپزشکی آرام بخش: تسکین اضطراب و اطمینان از راحتی

یکی از روش های موثر برای مقابله با فوبیای دندان از طریق دندانپزشکی آرام بخش است. با تجویز قرص‌های ضد استرس یا آرام‌بخش‌ها، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا در طول عمل‌های دندانپزشکی خود به حالت آرامش برسید. دندانپزشکی آرامبخش ایمن است و توسط متخصصان واجد شرایط ما نظارت دقیقی دارد و راحتی و آرامش شما را در طول درمان تضمین می کند.

بیشتر بخوانید
متخصص دندانپزشکی اطفال (پودونتکس) کیست؟

تعهد ما به رضایت و رفاه شما شامل کودکان نیز می شود. ما می دانیم که کودکان ممکن است ترس ها و نگرانی های منحصر به فردی در مورد دندانپزشکی داشته باشند. ما در کلینیک دندانپزشکی آرمانی از تکنیک های دوستدار کودک استفاده می کنیم و از زبان مناسب سن برای کاهش اضطراب آنها استفاده می کنیم. تیم ما تجربه زیادی در رسیدگی به فوبیای دندانپزشکی کودکان دارد و از استراتژی های اثبات شده ای استفاده می کند تا ویزیت آنها را خوشایند و بدون استرس کند.

3

انواع آرامبخشی دندانپزشکی

آرام بخش خوراکی که از طریق داروهای تجویز شده توسط دندانپزشک صورت می گیرد. آرامبخشی آگاهانه که می توان آن را با استنشاق اکسید نیتروژن و تزریق داخل وریدی اجرا کرد. در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، آرام‌بخشی درون وریدی را توصیه می‌کنیم، زیرا بی‌ خطر است و اجازه می ‌دهد تا مقدار آرامبخشی بر اساس نیازهای هر مرحله از فرآیند دندانپزشکی تغییر کند.

دستورالعمل های آرامبخشی دندانپزشکی

بیمارانی که قرار است تحت درمان به کمک آرامبخشی دندانپزشکی آرمانی قرار گیرند، باید این نکات را مطالعه کرده و دستورالعمل های توصیه شده را دنبال کنند:

  • با معده خالی به کلینیک مراجعه کنید: ۶ ساعت قبل از مداخله باید با معده خالی، یعنی بدون خوردن غذا به کلینیک دندانپزشکی آرمانی مراجعه کنید. نوشیدن آب تا 2 ساعت قبل مجاز است.
  • هنگام مراجعه با همراه بیایید یا از او بخواهید که شما را بیاورد.
  • داروهایی را که دندانپزشک تجویز کرده است ، به طور منظم مصرف کنید.

داشتن همراه به این دلیل است که پس از آرامبخشی دندانپزشکی، اگرچه به طور کامل هوشیاری خود را به دست می آورید ، ولی همچنان تمرکز کافی نخواهید داشت. بنابراین توصیه می کنیم که یک نفر همراه خود داشته باشید و تا روز بعد رانندگی نکنید.

2

در چه مواردی آرامبخشی دندانپزشکی توصیه می شود؟

در کلینیک های دندانپزشکی آرمانی در شهریار و کرج، آرام بخشی دندانپزشکی به ویژه در موارد زیر توصیه می شود:

  1. درمان های پیچیده و طولانی مدت دندانپزشکی که می تواند باعث ناراحتی و درد شدید بیمار شود.
  2. درمان ایمپلنت دندان با تعداد کاشت زیاد
  3. بیماران مبتلا به ترس یا فوبیای دندانپزشکی
  4. بیماران غیر همکار
  5. کودکان
  6. بیماران معلول

در ادامه مقاله به توصیه‌ها و دستورالعمل‌هایی می‌پردازیم که بیماران باید قبل از مراجعه برای درمان دندانپزشکی همراه با آرام‌بخشی آگاهانه رعایت کنند. آ ما در آرام‌بخشی دندانپزشکی پیشگام هستیم و به ‌ویژه در روش های درمانی پیچیده و طولانی‌ مدت مانند ترمیم کامل دندان ها با ایمپلنت‌ دندان و بیماران مبتلا به فوبیای دندانپزشکی توصیه می‌کنیم.

این درمان دندانپزشکی همچنین در بیمارانی است که زمان محدودی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. کلینیک دندانپزشکی آرمانی امکان انجام درمان های دندانپزشکی طولانی مدت را در یک جلسه فراهم می کند. در طول کل درمان دندانپزشکی، متخصص بیهوشی حضور خواهد داشت که وظیفه نظارت، کنترل علائم حیاتی و وضعیت بیمار را بر عهده دارد و آسایش شما را در کل مراحل دندانپزشکی را تضمین می کند.

راه هایی برای غلبه بر فوبیای دندان و ارتقای سلامت دندان

برای رسیدگی موثر به فوبیای دندانی، اتخاذ یک رویکرد چند وجهی بسیار مهم است. ما در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، راهکارهای زیر را برای کمک به شما برای غلبه بر ترس و اولویت بندی سلامت دندان خود ارائه می دهیم:

  • ارتباط باز: ما ارتباط باز و صادقانه با بیماران خود را تشویق می کنیم. با بحث در مورد ترس‌ها و نگرانی‌های شما، می‌توانیم رویکرد خود را برای رفع نیازهای خاص شما تنظیم کنیم.
  • قرار گرفتن در معرض تدریجی: ما درک می کنیم که فوبیای دندانی می تواند بسیار زیاد باشد. تیم ما با سرعتی که احساس راحتی می کند با شما کار خواهد کرد و به تدریج شما را با روش های دندانپزشکی آشنا می کند تا اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.
  • تکنیک‌های حواس‌پرتی: ما از تکنیک‌های حواس‌پرتی مانند موسیقی، فیلم یا هدست‌های واقعیت مجازی استفاده می‌کنیم تا توجه شما را در طول درمان منحرف کنیم، و تجربه لذت‌بخش‌تر و کم‌تر استرس‌زا باشد.
  • تقویت مثبت: تیم ما در کلینیک دندانپزشکی آرمانی معتقد به جشن گرفتن پیروزی های کوچک است. ما برای شجاعت شما تقویت مثبت و ستایش می کنیم و به ایجاد ارتباط مثبت با ویزیت های دندانپزشکی کمک می کنیم.

برای غلبه بر ترس از ایمپلنت دندان، دندانپزشکی در خواب را تجربه کنید

برای بیماران مبتلا به فوبیای شدید دندانی، به خصوص در مورد روش هایی مانند ایمپلنت دندان، کلینیک دندانپزشکی آرمانی دندانپزشکی را در خواب ارائه می دهد. این رویکرد نوآورانه شامل اعمال بیهوشی برای القای حالت خواب عمیق در طول عمل است. با دندانپزشکی در خواب، می‌توانید ایمپلنت‌های دندانی خود را بدون هیچ‌گونه آگاهی یا ترسی قرار دهید و تجربه‌ای بدون استرس را تضمین کنید.

بیشتر بخوانید
دندانپزشکی در خادم آباد

تیم ما از متخصص مجرب و متخصص در دندانپزشکی در خواب است و دارای سابقه اثبات شده نتایج موفقیت آمیز است. ما ایمنی و راحتی شما را در طول این عمل اولویت بندی می کنیم، از نزدیک بر موارد حیاتی شما نظارت می کنیم و تجربه ای روان و بدون درد را تضمین می کنیم. با انتخاب دندانپزشکی در خواب، می توانید بر ترس خود از ایمپلنت دندان غلبه کنید و به لبخند سالم و کاربردی که شایسته آن هستید برسید.

آیا آرامبخشی در دندانپزشکی خطرناک است؟

آرام بخشی دندانپزشکی یک تکنیک بسیار ایمن و بی خطر است. بزرگترین خطراتی که ممکن است شما را تهدید کند. آلرژی یا اختلال تنفسی است که بسیار نادر هستند. ما در کلینیک دندانپزشکی آرمانی متخصص بیهوشی با تجربه داریم. در آرامبخشی دندانپزشکی، متخصص بیهوشی و آرامبخشی در تمام مدت درمان شما را تحت نظر دارند.

آیا در طول درمان دندانپزشکی تحت آرامبخشی احساس درد می کنم؟

مزیت آرامبخشی آگاهانه این است که بتوان سطح آرامبخشی بیمار را با توجه به نیازهای بیمار، تنظیم کرد. آرامبخشی همراه با بی حسی موضعی است که جراحی را تسهیل می کند زیرا خونریزی را کاهش می دهد. مزیت این روش درمانی این است که بیمار پس از اتمام روند درمان دندانپزشکی هیچ یک از مداخلات انجام شده را به یاد نمی آورد.

5

آیا آرام بخش درد دارد یا احساس درد می کنیم؟

این روش ها با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود که کیفیت و راحتی بیمار را بهبود می بخشد زیرا هیچ محرک دردناکی وجود ندارد. بزرگترین مزیت این روش درمانی این است که بیمار از زمانی که دندانپزشک در حال انجام بی حسی موضعی است، بی اطلاع است. علاوه بر این، متخصص بیهوشی از مسیر داخل وریدی برای تجویز کورتیکواستروئیدها و داروهای ضد درد استفاده می کند که پس از پایان عمل هیچ احساس دردی نمی کنید.

از چه سنی می توان آرام بخشی دندانپزشکی را انجام داد؟

از سن پنج سالگی می توان آرامبخشی دندانپزشکی را انجام داد. در سنین پایین تر توصیه می شود که این روش را در یک مرکز بیمارستانی انجام شود.

آیا حتی در صورت داشتن بیماری خاص می توانم درمان آرامبخشی دندانپزشکی را انجام دهم؟

در کلینیک دندانپزشکی آرمانی متخصص بیهوشی سابقه پزشکی شما را بررسی می کند و بر اساس مورد خاص شما عمل می کنند. به طور کلی، اگر بیماری که از آن رنج می برید کنترل شده باشد ، هیچ منع مصرفی وجود ندارد.

ملاحظات آرامبخش در بیماران دیابتی

بیماران دیابتی وابسته به انسولین

  • اگر مداخله دندانپزشکی صبح انجام می شود: صبح انسولین مصرف نکنید و با معده خالی بروید.
  • در صورت مداخله در بعدازظهر: تجویز انسولین و صرف صبحانه سبک در صبح توصیه می شود ، فاصله 6 ساعته بین صبحانه تا مراجعه شما به کلینیک ضروری است

بیماران دیابتی غیر وابسته به انسولین تحت درمان رژیم غذایی خاص

باید رژیم غذایی منظم و دستورالعمل های پزشکی را به دقت دنبال کنید.

بیماران دیابتی غیر وابسته به انسولین تحت درمان ، داروهای خوراکی ضد دیابت

  • مصرف داروی آنتی دیابت خوراکی را یک روز قبل از عمل متوقف کنید.
  • در تمام بیماران دیابتی، پس از ورود به کلینیک، قند خون هم قبل و هم بعد از عمل کنترل می شود.

اگر باید با معده خالی بروم، آیا می توانم داروهایم را مصرف کنم؟

اگر دارو دو ساعت قبل همراه با یک چهارم لیوان آب مصرف شود، می توانید دارو را مصرف کنید.

آیا می توانم داروهایم را بعد از آرمبخشی دندانپزشکی مصرف کنم؟

هنگامی که از بی حسی موضعی بیدار می شوید، زیرا داروی آرام بخش استفاده شده بسیار کوتاه مدت است ، به راحتی می توانید از دارو های خود استفاده کنید.

6

آیا آرامبخشی از طریق ماسک اکسیژن یا تزریق انجام می شود؟

در کلینیک دندانپزشکی آرمانی در کرج و شهریار ، یک متخصص بیهوشی حضور دارد که در طول مدت درمان دندانپزشکی در کنار شما حضور دارد. متخصص بیهوشی یک داروی ضد اضطراب به شما می دهد که باعث می شود احساس خواب آلودگی کنید. دارو به صورت داخل وریدی تزریق می شود و به این معنی است که شما دردی احساس نمی کنید و روند درمان دندانپزشکی شما را آزار نمی دهد. ماسک اکسیژن نیز برای افزایش غلظت اکسیژن در بدن و حفظ آن در بالاترین سطح ممکن استفاده می شود آرامبخشی دندانپزشکی را تا حد امکان ایمن تر می کند.

آرامبخش برای غلبه بر ترس از دندانپزشک

در کلینیک دندانپزشکی ما این تکنیک آرام‌بخشی آگاهانه را با کنترل‌ها و با مجوزهای لازم برای سلامتی بیماران ارائه می ‌کنیم. وقتی بیماران خود را از احتمال انجام درمان‌هایشان تحت آرام‌ بخشی مطلع می‌کنیم، با تعجب از این موضوع استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید
درمان سریع عفونت دندان کودکان در خانه

بسیاری از بیماران آرامبخشی آگاهانه را به بیهوشی عمومی اشتباه می گیرند زیرا بیهوشی عمومی ربطی به این موضوع ندارد، زیرا با بیهوشی عمومی تمام رفلکس های خود را از دست می دهید و تنفس مصنوعی ضروری است. از سوی دیگر، در آرام‌بخشی آگاهانه، بیمار تمام رفلکس‌های خود را حفظ می کنند و می‌توانند به دستورات دندانپزشک برای تسهیل روند درمان‌ دندانپزشکی پاسخ دهند.

آرامبخشی در کلینیک دندانپزشکی آرمانی در کرج و شهریار چگونه انجام می شود؟

برای انجام این روش، متخصصان بیهوشی از روش وریدی استفاده می کنند. که از طریق آن داروهای آرامبخش و مسکن لازم تجویز می شود. بیمار همیشه توسط متخصص بیهوشی تحت نظر خواهد بود. برای بهبود اکسیژن رسانی به بیمار، ماسک اکسیژن از طریق بینی تزریق می شود. داروهای آرام بخش مورد استفاده سریع و کوتاه مدت است و در نتیجه برای درمان های سرپایی ایده آل هستند.

متخصص بیهوشی در پایان مداخله دندانپزشکی برای جلوگیری از ناراحتی بعد از عمل، مسکن های داخل وریدی تجویز می کند. بسیاری از بیماران ، به دلیل ترس یا فوبیای دندانپزشکی از مراجعه به دندانپزشک و انجام درمان های دندانپزشکی مورد نیاز خودداری می کنند. ما در کلینیک دندانپزشکی در کرج و شهریار متخصص تکنیک های آرام بخشی دندانپزشکی هستیم. اگر می خواهید درمان دندانپزشکی خود را با آرامبخش انجام دهید، با ما تماس بگیرید.

7

راهکارهایی برای کاهش ترس از دندانپزشکی در کودکان با بیشترین موفقیت

وقتی صحبت از ویزیت دندانپزشکی به میان می آید، کودکان اغلب ترس ها و اضطراب های منحصر به فردی دارند. در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، ما مجموعه ای از استراتژی ها را به کار می گیریم که ثابت کرده اند در کاهش ترس و اضطراب در کودکان بسیار موفق هستند:

محیط کودک محور: کلینیک ما برای ایجاد فضایی گرم و دلپذیر برای کودکان طراحی شده است. ما یک محوطه اختصاصی دندانپزشکی کودکان با تزئینات رنگارنگ، اسباب‌بازی‌ها و بازی‌هایی داریم که به کاهش ترس آن‌ها کمک می‌کند و تجربه لذت‌بخشی را به همراه دارد.

رویکرد ملایم: تیم ما در برخورد با کودکان رویکردی ملایم و دلسوزانه دارد. ما روش‌ها را به شیوه‌ای دوستانه برای کودکان توضیح می‌دهیم و از زبان غیر تهدیدآمیز استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها احساس راحتی می‌کنند.

تقویت مثبت: ما اهمیت تقویت مثبت را در تشویق کودکان به غلبه بر ترس هایشان درک می کنیم. تیم ما کودکان را به خاطر همکاری و شجاعت آنها، ایجاد اعتماد به نفس و ایجاد ارتباط مثبت با ویزیت های دندانپزشکی ستایش می کند و به آنها پاداش می دهد.

تکنیک‌های مدیریت رفتار: برای کودکان مبتلا به فوبیای شدید دندانی، ما تکنیک‌های مدیریت رفتار مانند اکسید نیتروژن (گاز خنده) یا آرام‌بخشی ملایم را ارائه می‌کنیم تا به آنها کمک کنیم در طول درمان آرام شوند. این تکنیک ها ایمن هستند و توسط متخصصان مجرب ما به دقت اجرا می شوند.

با اجرای این استراتژی‌ها، ما به بسیاری از کودکان کمک کرده‌ایم تا بر ترس خود از دندانپزشکی غلبه کنند و عادات بهداشت دهان و دندان را از سنین پایین ایجاد کنند. ما متعهد به ارائه یک محیط حمایتی و پرورشی برای کودکان هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربیات دندانپزشکی آنها مثبت و بدون استرس است.

ترس از دندانپزشکی در ارتودنسی

سخن پایانی در مورد فوبیای دندانپزشکی

فوبیای دندان نباید مانع از دریافت مراقبت های دندانی لازم برای لبخندی سالم شود. در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، ما چالش های ناشی از فوبیای دندانپزشکی را درک می کنیم و متعهد به ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا در محیطی آرام و راحت هستیم. تیم متخصصان ماهر ما برای رسیدگی به بیماران مبتلا به فوبیای دندانی آموزش دیده اند و اطمینان حاصل می کنند که ویزیت های دندانپزشکی شما بدون اضطراب و دلپذیر است.

اجازه ندهید ترس مانع سلامت دندان شما شود. همین امروز با کلینیک دندانپزشکی آرمانی تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تعیین کنید و مراقبت های استثنایی ما را از نزدیک تجربه کنید. با هم می توانیم بر فوبیای دندان غلبه کنیم و به سلامت دندان و دهان بهینه دست یابیم.

تجربه شما از آرامبخشی دندانپزشکی چیست؟

آیا تحت درمان آرامبخشی دندان قرار گرفته اید؟ تجربه خود را برای ما در نظرات به اشتراک بگذارید. نظرات شما به ما کمک می کند تا خدمات خود را بهبود پیدا کنیم و ممکن است به حل شک و تردید دیگران کمک کند.

  1. تجربه شما از آرامبخشی چیست؟
  2. آیا آن را به شخص دیگری توصیه می کنید؟
  3. اگر مجبور بودید دوباره این کار را انجام دهید ؟
  4. آیا از آرامبخش احساس ناراحتی یا ترس کردید؟
  5. روند درمان شما سریعتر انجام شد؟
  6. آیا می دانستید که این روش ها را می توان تحت آرامبخشی در دندانپزشک انجام داد؟
  7. اگر از دندانپزشک می ترسید، آیا ترس شما با آرامبخشی کاهش یافته است؟

 


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید