بهترین قلم سفید کننده دندان در بازار

 

قلم سفید کننده دندان چیست؟

بهترین قلم سفید کننده دندان یک لوله پلاستیکی بسیار نازک حاوی ژل سفید کننده است که لکه‌ها را از سطح دندان شما پاک می‌کند. قلم‌های سفید کننده هم قابل حمل هستند و هم برای استفاده در حین حرکت ساده هستند.

مصرف غذاها و نوشیدنی‌هایی مانند قهوه، شراب قرمز، نوشابه، انواع توت‌ها و سس‌های قرمز می‌تواند به تدریج دندان‌ها را لکه دار کند. محصولات غنی از نیکوتین مانند سیگار یکی دیگر از علل شناخته شده لک هستند. هنگامی که دندان‌ها لکه دار می‌شوند، سفید کردن دندان با روش‌های معمولی بهداشت دهان مانند مسواک زدن و نخ دندان کشیدن بسیار دشوار می‌شود.

اینجاست که فناوری سفید کردن دندان به چشم می‌خورد و برای مدتی بهترین گزینه سفید کردن حرفه‌ای و در مطب بود. اما، پیشرفت‌های زیادی در محصولات سفید کننده دندان در خانه صورت گرفته است که قلم‌های سفید کننده از جمله آنها هستند.

 

درمان‌های سفیدکننده دندان در خانه معمولاً به سه روش انجام می شود:

1.     نوارها

2.     کیت‌ها

3.     قلم‌ها

 

هر دسته مزایا و معایب خود را دارد (نوارها سریع کار می‌کنند اما می‌توانند طعم بدی داشته باشند).

قلم سفید کننده دندان برای از بین بردن لکه‌ها با دقت بسیار عالی است؛ زیرا می‌توانید به معنای واقعی کلمه ژل را مستقیماً روی هر تغییر رنگی که باعث ناراحتی شما می‌شود سفید کنید. ناگفته نماند، چیزی در مورد اپلیکاتور قلم وجود دارد که احساس لذت دهد. گذشته از مزیت‌های کاربردی، تعداد زیادی قلم سفید کننده دندان در بازار وجود دارد که می‌تواند لبخند شما را در یک لحظه روشن کند که ما بهترین‌ها را گردآوری کرده‌ایم.

قلم سفید کننده دندان  را چطور انتخاب کنیم؟

بهترین قلم سفید کننده دندان را چطور انتخاب کنیم؟

1.     عناصر

در فضای تمیز مراقبت از دهان، یافتن فرمول‌هایی که واقعاً کارساز هستند، می‌تواند دشوار باشد. این گزینه‌ها از بهترین گزینه‌ها هستند و دارای مواد سفید کننده مؤثری هستند که مینای دندان شما را خراب نمی‌کند.

2.     کیفیت

قلم‌های سفید کننده دندان از نظر سهولت برتری دارند، اما این بدان معنا نیست که باید طراحی ساده‌ای داشته باشند. هر محصول، از مواد تشکیل دهنده گرفته تا بسته بندی، با دقت فرموله شده است، و آنها نظراتی را برای نشان دادن آن دارند.

3.     قیمت

گزینه‌های مقرون به‌صرفه‌ای نیز وجود دارد  صرف نظر از برچسب قیمت، همه این قلم‌ها از بالاترین کالیبر درست شده‌اند. معیارهای زیر را برای کمک به جستجوی خود در نظر بگیرید:

 

1.     غلظت پراکسید:

غلظت پراکسید احتمالاً مهم‌ترین عنصر برای سفید کردن دندان‌ها است. با این حال، اگر دندان‌های حساسی دارید، از غلظت خیلی شدید استفاده نکنید.

2.     مواد تقویت کننده مینای دندان:

از آنجایی که پراکسید می‌تواند حساس باشد، مهم است که عوامل ضد التهابی و تقویت کننده دندان را روی برچسب (آلوئه‌ورا، ویتامین C، هیدروکسی آپاتیت و سایر عصاره‌های گیاهی) در نظر بگیرید.

3.     عملکرد:

از نظر دستگاه واقعی، باید مطمئن شوید که کاربر پسند و با کیفیت است. بسیاری از قلم‌های سفیدکننده ممکن است به سختی جمع شوند یا ژل بیش از حد روی برس رسوب کنند که در نهایت می‌تواند نتایج شما را کسل کننده کند.

4.     قابلیت حمل:

قلم‌های سفید کننده برای از بین بردن لکه‌ها در حین حرکت عالی هستند، بنابراین کاربردی‌ترین گزینه‌ها کوچک و قابل حمل هستند.

بیشتر بخوانید
تفاوت بین التهاب لثه و پریودنتیت

 

بهترین قلم سفید کننده دندان چگونه کار می‌کنند:

قلم‌های سفیدکننده دندان اساساً با اعمال یک لایه ژل سفیدکننده مستقیماً روی مینای دندان عمل می‌کنند. این ژل معمولاً از پراکسید کاربامید یا پراکسید هیدروژن تشکیل شده است … هر چه غلظت پراکسید بیشتر باشد، قلم می‌تواند اثر سفید کنندگی قابل توجهی داشته باشد.  استفاده از این خودکارها بسیار ساده است شما فقط آن را روی دندان‌های خود رنگ می‌کنید و لکه‌ها را از بین می‌برد و از ته نشین شدن آنها در مینای دندان جلوگیری می‌کند.

 

با این حال، این ماده فوق‌العاده قوی است (پراکسید هیدروژن قدرت سفید کردن پارچه را دارد) و می‌تواند دندان‌های شما را حساس کند. به علاوه، تحقیقات اولیه نشان داده است که پراکسید هیدروژن می‌تواند به مینای دندان نفوذ کند و به طور بالقوه پروتئین‌های این لایه را تجزیه کند. همچنین این توانایی را دارد که میکروبیوم دهان شما را مختل کند، زیرا فوق‌العاده ضد باکتری است.

همان‌طور که گفته شد، پراکسید هیدروژن یکی از تنها موادی است که از نظر بالینی برای درخشان کردن دندان‌ها نشان داده شده است، بنابراین یافتن فرمول بدون پراکسید، حتی در فضای تمیز و طبیعی، بسیار دشوار است. بنابراین اگر دندان‌های حساسی دارید، ممکن است توصیه شود با محصولی شروع کنید که غلظت پراکسید کمتری دارد. همچنین می‌خواهید از قرار گرفتن ژل روی بافت لثه جلوگیری کنید تا از تحریک بافت جلوگیری کنید.

قلم‌های سفیدکننده برای استفاده در کوتاه‌مدت عالی هستند، زیرا گرفتن و استفاده از آنها در حین حرکت بسیار آسان است. قلم‌های سفید کننده دندان را می‌توان بعد از خوردن یا نوشیدن یک غذا یا نوشیدنی لکه دار دندان مانند قهوه، چای یا شراب قرمز استفاده کرد. اگر تازه قهوه خورده‌اید، توصیه می‌کنم دهانتان را بشویید تا تمام مایع لکه‌دار خارج شود و با استفاده از قلم سفیدکننده دندان‌ها آن را پیگیری کنید.

 

 

نحوه استفاده از قلم سفید کننده:

قلم‌های سفید کننده یک گزینه مقرون به صرفه، استفاده آسان و بدون درهم ریختگی برای افرادی است که می‌خواهند دندان‌های خود را در خانه روشن کنند. می‌توانید از یک قلم سفید کننده دندان به عنوان بخشی از مراقبت روزانه از دهان خود استفاده کنید یا آن را با خود حمل کنید تا در حین حرکت از آن استفاده کنید.

بیشتر قلم‌های سفید کننده با مواد مشابه ساخته می‌شوند و معمولاً حاوی نوعی پراکسید هستند. همه برندها از فرمول سفید کننده یکسانی استفاده نمی‌کنند و برخی ممکن است اصلاً حاوی پراکسید هیدروژن نباشند، بنابراین قبل از استفاده حتماً دستورالعمل‌های سازنده را بخوانید.

 

آیا قلم سفید کننده دندان بی خطر است؟

به عنوان یک محصول بدون نسخه، استفاده از قلم سفید کننده معمولاً بسیار ایمن است. با این حال، باید طبق دستورالعمل استفاده شود. اگر به طور تصادفی استفاده شود، ممکن است با عوارض و مشکلاتی مواجه شوید. برخی از عوارض جانبی رایج استفاده از این محصولات عبارت‌اند از:

 

1.     حساسیت دندان.

حساسیت دندان که می‌تواند بین 24 تا 48 ساعت پس از استفاده از قلم باقی بماند.

2.     تحریک لثه.

برای جلوگیری از این امر، استفاده را درست قبل از خط لثه خود متوقف کنید.

3.     آسیب به مینای دندان.

بسته به قدرت، در صورت استفاده بیش از حد از قلم، ترکیبات پراکسید موجود در قلم می‌تواند به دندان‌های شما آسیب برساند.

ممکن است منجر به سفیدی ناهموار دندان‌ها شود، به خصوص زمانی که برخی از دندان‌ها مصنوعی باشند. این به این دلیل است که مواد سفید کننده دندان روی دندان‌های مصنوعی کار نمی‌کنند، مگر اینکه تصمیم بگیرید مینای مصنوعی را تغییر دهید و مینای دندان را مطابق با سایه فعلی دندان تهیه کنید.

اگر زمانی که برخی از دندان‌ها دارای حفره هستند از قلم سفید کننده دندان استفاده می‌کنید، ممکن است ژل به ریشه و لثه برسد که منجر به آسیب بیشتر به دندان‌ها شود.

بیشتر بخوانید
بهترین سن ارتودنسی دندان کدام سنین می باشد؟

تمام قلم‌های سفید کننده دندان باید با احتیاط استفاده شوند تا از آسیب به مینای دندان و لثه‌ها نیز جلوگیری شود. مهم است که قبل از استفاده از هر محصول سفید کننده با دندانپزشک مشورت کنید تا او بتواند هر گونه مشکل دندانی را که می‌تواند با قلم سفید کننده دندان بدتر شود، تشخیص دهد.

6 برند از بهترین قلم‌های سفید کننده دندان در بازار:

حتماً از قلمی استفاده کنید که دارای مواد ملایم باشد تا بتوانید احتمال عوارض جانبی را کاهش دهید. همچنین باید مطمئن شوید که این محصولات را فقط در صورت لزوم استفاده کنید، زیرا استفاده بیش از حد می‌تواند احتمال آسیب به مینای دندان افزایش دهد.

  1. بهترین قلم سفید کننده از نظر بودجه:

 

قلم سفید کننده دندان وگان کالی سفید.قلم سفید کننده دندان وگان کالی سفید.

مواد فعال: پراکسید کاربامید.

این عدد وگان با 35% پراکسید کاربامید (ترکیبی متشکل از پراکسید هیدروژن و اوره) فرموله شده است که نشان داده شده است که اثر روشن کنندگی قابل توجهی بدون عوارض جانبی اضافی به جز حساسیت زودگذر دارد. این برند وعده می‌دهد که نتایجی به اندازه یک درمان با لبخندی دو تا هشت درجه روشن‌تر پس از هفت تا ده روز به همراه داشته باشد.

 

آنچه کاربران می‌گویند:

این قلم سفید کننده ممکن است سفیدهای مرواریدی درخشانی را به شما ندهد (هیچ قلم سفید کننده به این سرعت عمل نمی‌کند)، اما این گزینه مقرون به صرفه روشنایی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. یکی از کاربران می‌گوید: من فقط چهار بار از آن استفاده کرده‌ام، اما مطمئناً متوجه تغییری شگفت انگیزی شده‌ام. با اینکه دندان‌های فوق‌العاده سفید ندارم؛ اما قبلاً سیگار می‌کشیدم و قهوه و چای زیادی می‌نوشیدم و فکر می‌کنم این قلم سفید کننده برخی از لکه‌ها را از بین برده است.

 

  1. بهترین قلم سفید کننده از نظر نتایج فوری:

قلم دهان سفید کننده دکتر بریت.

قلم دهان سفید کننده دکتر بریت.

سریع‌الاثر بدون ایجاد حساسیت دندانی.

مواد فعال: هیدروکسی آپاتیت، پراکسید هیدروژن، آلوئه‌ورا.

عنصر ستاره هیدروکسی آپاتیت است که یک ماده معدنی طبیعی است که 97 درصد مینای دندان را تشکیل می‌دهد، بنابراین هم‌زمان با سفید شدن دندان‌ها را تقویت می‌کند. بعلاوه، آلوئه‌ورا، روغن نارگیل و ویتامین C را برای ارتقای سلامت دهان و دندان، همراه با روغن نعناع و نعناع برای طعم تازه نعنا پیدا خواهید کرد.

 

آنچه کاربران می‌گویند:

علی‌رغم نتایج واقعی آن، داوران دکتر بریت را به خاطر ملایمت در مورد مینای دندان تحسین می‌کنند. یکی از مشتریان می‌نویسد: من متوجه تفاوت در سایه دندان‌هایم می‌شوم. یکی دیگر به طور خاص در مورد نتایج سریع آن اظهار نظر می‌کند: “من هر روز قهوه می‌نوشم و این قلم سفید کننده فقط در چند بار استفاده دندان‌هایم را چند درجه سفیدتر کرد.

 

  1. بهترین برای استفاده روزانه:

 

قلم سفید کننده دندان مون کندال جنر.قلم سفید کننده دندان مون کندال جنر.

معایب:

چند کلیک طول می‌کشد تا ژل از اپلیکاتور خارج شود.

مواد فعال: پراکسید هیدروژن، روغن اسطوخودوس

این قلم سفید کننده توسط کندال جنر ایجاد شده است که دائماً سفیدهای مرواریدی خود را در طول عکاسی، رویدادها، و غیره به نمایش می‌گذارد. این فرمول دارای پراکسید هیدروژن است که به راحتی لکه‌ها را از بین می‌برد، در حالی که روغن اسطوخودوس، عصاره گل پیچ امین‌الدوله و عصاره میوه توت فرنگی خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارند.

 

آنچه کاربران می‌گویند:

این قلم سفید کننده‌ای است که من شخصاً از آن استفاده می‌کنم. شیک، کاربرپسند است و به راحتی می‌توان آن را در کیف قرار داد. اندازه یک مزیت بزرگ در مقایسه با سایر محصولات است؛ زیرا اساساً اندازه یک قلم شارپی است. برای قرار دادن در جیب یا کیف شما بسیار راحت است و به شما امکان می‌دهد هر زمان که شده از آن استفاده کنید.

 

  1. بهترین قلم سفید کننده از نظر نور LED :

کیت سفید کننده دندان SmileDirectClub با نور LED

کیت سفید کننده دندان SmileDirectClub با نور LED

معایب:

گران قیمت بودن آن.

مواد فعال: پراکسید هیدروژن.

اگر می‌پرسید چراغ‌های LED چگونه به سفید شدن دندان‌های شما کمک می‌کنند؟ خوب، نور در واقع فرمول ژل سفید کننده را افزایش می‌دهد. این به فعال شدن سریع‌تر مواد پراکسید کمک می‌کند که به آنها قدرت بیشتری می‌دهد تا لکه‌ها را از روی دندان‌های شما پاک کنند. پس از استفاده از درمان دوتایی SmileDirectClub پنج دقیقه در روز به مدت یک هفته (یک بار در صبح و یک بار در عصر) این برند نتایج قابل توجهی درخشان‌تری را وعده می‌دهد که شش ماه طول می‌کشد. برای استفاده خانگی بد نیست.

بیشتر بخوانید
ارتباط بیماری لثه و زوال عقل

 

آنچه کاربران می‌گویند:

اگرچه این درمان قدرتمند شامل پراکسید هیدروژن است کاربران می‌گویند که این درمان روی مینای دندان بسیار ملایم است: یک منتقد می‌نویسد: من لثه‌های بسیار حساسی دارم و این قلم سفید کننده من را ذره‌ای اذیت نکرد.  این بسیار ملایم است و عالی کار می‌کند من به شدت توصیه می‌کنم.

 

  1. بهترین برای دندان‌های حساس:

بهترین برای دندان‌های حساس

معایب:

بررسی‌کنندگان می‌گویند که اپلیکاتور به راحتی می‌شکند.

مواد فعال: روغن نارگیل، زایلیتول

روغن نارگیل فواید زیادی برای سلامت دندان دارد کاملاً معتقدم که دارای خواص سفید کنندگی است، می‌تواند حساسیت را کاهش دهد و حتی این ایده وجود دارد که می‌تواند از بدتر شدن حفره‌ها جلوگیری کند. در حالی که این خودکار حاوی غلظت کمی از پراکسید هیدروژن است، مطمئناً ملایم‌ترین قلم از این دسته است.

 

آنچه کاربران می‌گویند:

برای کسانی که دندان‌ها و لثه‌های حساسی دارند قلم سفیدکننده ممکن است دندان‌هایشان را دچار درد کند. یک منتقد می‌نویسد: من در گذشته محصولات دیگری را امتحان کرده‌ام و من بسیار خوشحالم که بگویم این به هیچ وجه حساسیت من را افزایش نداده است. من عاشق آسانی استفاده از آن هستم و نگران مواد عجیب و غریب یا مواد سفید کننده در دهانم با این محصول نیستم. هیچ مزه بدی ندارد.

 

  1. قلم سفید کننده‌ای که دندانپزشک توصیه می‌کند:

قلم سفید کننده دندان Auraglow

معایب:

داوران می‌گویند ژل زیادی در بطری ندارد.

مواد فعال: کربامید پراکسید، زایلیتول

ژل پراکسید کاربامید 35 درصد ادعا می‌کند که تا 10 سایه را در هفت روز سفید می‌کند و نتایج بالینی برای آن نشان داده شده است: 100 درصد شرکت کنندگان پس از استفاده نتایج سفید کنندگی را مشاهده کردند. جای تعجب نیست که این ابزار قابل حمل توسط بسیاری از متخصصان مراقبت از دهان، از جمله لیپاری، تحسین شده است.

 

آنچه کاربران می‌گویند:

خریداران عاشق سهولت و راحتی Auraglow هستند. یکی از خریداران می‌نویسد: “من متوجه شدم که Auraglow یکی از سریع‌ترین سفید کننده‌های دندانی است که امتحان کرده‌ام. قیمت آن مقرون به صرفه است، لازم نیست ½ ساعت منتظر بمانید تا یک سایه حذف شود. من یک جلسه 10 دقیقه‌ای انجام دادم و یک درجه روشن می‌کند که واقعاً سریع است.

همچنین حساسیت دندانم را افزایش نداده است. سایر بازبینان خاطرنشان کردند که تشخیص مقدار ژل در بطری دشوار است، زیرا در یک اپلیکاتور مات عرضه می‌شود. ممکن است چند کلیک طول بکشد تا مشخص شود که با چه مقدار سروکار دارید.

نکته پایانی:

باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات سفید کننده دندان میتواند در بلند مدت به دندان و حتی لثه های شما آسیب برساند. استفاده از قلم سفید کننده دندان فقظ برای موارد محدود و ضروری قابل استفاده است. برای استفاده از قلم سفید کننده سلامت دهان و دندان شما باید در بهترین حالت ممکن باشد. برای افرادی که دچار بیماری دهان و دندان هستند و بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمی کنند این روش حتی به صورت محدود نیز توصیه نمی شود.

با توجه به این موارد حتی در موارد ضروری که نیاز به سفید کردن دندان دارید با یک تماس ساده با کلینیک دندانپزشکی آرمانی میتوانید بلیچینگ دندان را در کلینیک و کمتر از یک ساعت انجام دهید تا هیچگونه نگرانی بایت سلامتی دهان و دندان خود نداشته باشید.


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید