ترمیم و زیبایی

امروزه انتظار بیماران از خدمات دندانپزشکی تنها ترمیم و درمان دندانها نیست بلکه زیبایی دندان بعد از ترمیم یک دندان پوسیده وگاهی دندانهای سالم نکته ای بسیار مهم در دندانپزشکی محسوب میشود .

مجموعه فرآیندهای ترمیم زیبایی دندان ها و همه با یک هدف انجام میشود و آنهم طراحی لبخند زیبا و اصولی است .

دندانپزشک متخصص زیبایی باید با مفاهیم زیبایی دندان ، طراحی لبخند زیبا به خوبی آشنا باشد و بتواند در جلسات مشاوره با طرح درمان مناسب به شما این اطمینان را بدهد که به نتیجه مطلوب خود و لبخند زیبای دلخواه خود دست پیدا میکنید .

در نتیجه پیشرفت های زیادی که در زمینه ساخت مواد ترمیمی شده این امکان برای دندانپزشکان بوجود آمده تا با استفاده از آنها بتوانند مشکلات عملکردی(مثل جویدن یا صحبت کردن) و زیبائی دندان‏ها (مثل شکستگی ها، تغییر رنگها، سایش های دندانی، فاصله بازدندان‏ها و… ) را درمان کنند. موادی که امروزه برای ترمیم دندان‏ها استفاده می شود اکثرا رنگ و زیبائی دندان های طبیعی را داشته و از استحکام و دوام قابل قبولی نیز برخوردار است. برای آشنایی با درمان های زیبایی درمان های لمینیت، اصلاح طرح لبخند و روکش تمام سرامیک را مطالعه نمایید.

داشتن لبخند زیبا میتواند افراد را جذاب تر کند. لبخند زیبا نتیجه هماهنگی و هارمونی اجزا صورت و فک و شکل دندان هاست. اصلاح طرح ابخند به منظور طراحی لبخند زیبا صورت میگیرد.


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD