جراح فک صورت از روش های تشخیصی و درمانی لازم برای اصلاح بیماری ها، آسیب ها و اختلالات بافت قسمت دهان، دندان و فک در بیماران استفاده می کند. در محدوده درمانی جراحی فک وصورت روش های درمانی زیر توسط جراح فک صورت انجام می‌شود.

  1. کشیدن دندان های معمولی و جراحی
  2. کشیدن دندان عقل نهفته
  3. جراحی دندان عقل
  4. روش های مختلف ایمپلنت دندان و زیگوماتیک
  5. تشخیص و درمان کیست و تومور فک
  6. عمل جراحی قبل از پروتز دندان
  7. لیفت سینوس برای کاشت دندان
  8. پیوند استخوان فک
  9. تشخیص و درمان صدمات تروماتیک دندان و لثه
  10. درمان محافظه کارانه و جراحی شکستگی فک
  11. انجام جراحی ارتوگناتیک،
  12. درمان بیماری های مفاصل فک
  13. جراحی دهان، دندان و فک و صورت

2 1

افراد با نیازهای ویژه مانند بیماران با مشکلات سیستمیک و افراد دارای ناتوانی های جسمی و یا ذهنی به راحتی می توانند از خدماتی که جراح فک صورت ارائه می دهد ، بهره مند شوند.

اولین جلسه درمانی برای تشخیص و برنامه ریزی درمانی بیماران ما که به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آرمانی مراجعه می کنند توسط پزشکان متخصص جراح فک صورت انجام می شود. در صورت نیاز به تصویربرداری و رادیوگرافی برای تشخیص، بیماران ما به بخش رادیولوژی ارجاع داده می شوند و در صورت لزوم رادیوگرافی انجام می شود. پس از تکمیل برنامه ریزی درمانی ، زمانبدی دقیق برای انجام اقدامات درمانی مورد نیاز صورت می گیرد.

درمان بیماران کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آرمانی که به دلیل ناتوانی جسمی و یا ذهنی نمی توانند با درمان های دندانپزشکی سازگار شوند، ترس از دندانپزشک دارند و همکاری نمی کنند ، تحت آرامبخشی داخل وریدی و بیهوشی عمومی در اتاق عمل انجام می شود. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آرمانی این روش های درمانی را توسط متخصص بیهوشی و جراح فک صورت در شرایط اتاق عمل انجام می دهد.

بیشتر بخوانید
راهنمای کامل تمیز کردن مسواک و زمان تعویض مسواک

با توجه به نیاز بیماران ما که درمان آنها تکمیل شده است، جلسات کنترل در دوره های مشخصی که توسط پزشک توصیه می کند ، انجام می شود.

جراح فک صورت چه وظایف و مسئولیت هایی دارد؟

وظیفه اصلی جراح فک و صورت بهبود عملکرد و ظاهر فک است. سایر وظایف متخصصان حرفه ای را می توان تحت عناوین زیر دسته بندی کرد.

  • تجزیه و تحلیل داده های بیمار برای تعیین نیازهای درمانی بیمار
  • همکاری با سایر متخصصان، مانند دندانپزشکان ترمیمی و ارتودنتیست برای برنامه ریزی درمان
  • تجویز داروی بیهوشی یا آرامبخش به بیمار برای کنترل درد
  • انجام عمل جراحی برای کمک به بازسازی بافت استخوان و لثه از دست رفته
  • برای آسیب های صورت مانند شکستگی استخوان صورت، روش درمانی مناسب را ارائه دهد.
  • جراحی فک برای درمان شکاف لب کودکان و مشکلات رشد فک
  • درمان تومور و کیست در دهان و صورت با استفاده از جراحی
  • درمان عفونت فک
  • انجام اقدامات زیبایی مانند تپیوند استخوان فک و گونه
  • وفاداری به حریم خصوصی بیمار

ویژگی هایی که جراح فک صورت باید داشته باشد

  • توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات برای انتخاب بهترین روش درمانی
  • مهارت های حل مسئله پیچیده و تفکر انتقادی داشته باشد
  • داشتن ثبات
  • بدون نقص در بینایی
  • توانایی استدلال پیشرفته
  • آرامش در موقعیت های استرس زا و تصمیم گیری موثر
  • خدمت رسانی حرفه ای و همدلانه با بیماران
  • توانایی مدیریت تیم جراحی

5

 

ویژگی بهترین جراح فک صورت کرج

ویژگی‌های بهترین جراح فک و صورت در کرج می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. تخصص و تجربه: بهترین جراح فک و صورت باید دارای تخصص و تجربه کافی در این حوزه باشد. آن‌ها باید دارای مدرک‌های آموزشی مربوطه باشند و در جراحی‌های مشابه با موفقیت ثابت قدم باشند.
  2. روابط بین‌المللی: جراح فک و صورت برجسته باید در ارتباط با جامعه علمی بین‌المللی قرار داشته و در کنفرانس‌ها و سمینارها شرکت کرده باشد. این ارتباطات به آن‌ها امکان می‌دهد با جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌ها درمان را انجام دهند.
  3. خلاقیت و هنر: برترین جراحان فک و صورت دارای خلاقیت و هنر بالا هستند. آن‌ها باید بتوانند به شکل هنری و با توجه به ویژگی‌های فردی بیمار، نتایج طبیعی و زیبا را به دست آورند.
  4. پیگیری و اهتمام: یک جراح فک و صورت خوب باید به بیماران خود اهمیت ویژه‌ای بدهد و در طول فرایند درمان، پیگیری و اهتمام کامل به بیمار داشته باشد. این شامل ارائه اطلاعات جامع در مورد جراحی، پاسخگویی به سوالات و نگرانی‌های بیمار و داشتن روابط انسانی مهربان با بیماران است.
  5. تجهیزات و فناوری: بهترین جراحان فک و صورت باید از تجهیزات و فناوری پیشرفته استفاده کنند. این شامل استفاده از تکنولوژی‌های روز و تجهیزات پیشرفته برای دقت و کیفیت بالا در جراحی است.
بیشتر بخوانید
آیا افراد دیابتی می توانند ایمپلنت کنند

مهم است که قبل از انتخاب جراح فک و صورت، مشاوره کافی با وی داشته باشید و از تجربه و تخصص او مطمئن شوید.

کلینیک دندانپزشکی با افتخار از خدمات رسانی به همشهریان عزیز با استفاده از بهترین متخصصین در زمینه جراحی فک صورت در شهر های کرج ، شهر قدس و شهریار آماده خدمات رسانی به شما می باشد.

کلینیک دندانپزشکی آرمانی با همراهی اساتید با تجربه و متخصصی از بهترین جراح فک صورت در کرج برای تمام مشکلات دندانپزشکی شما پاسخگو می باشد.

4


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید