جراح فک صورت از روش های تشخیصی و درمانی لازم برای اصلاح بیماری ها، آسیب ها و اختلالات بافت قسمت دهان، دندان و فک در بیماران استفاده می کند. در محدوده درمانی جراحی فک وصورت روش های درمانی زیر توسط جراح فک صورت انجام می‌شود.

  1. کشیدن دندان های معمولی و جراحی
  2. کشیدن دندان عقل نهفته
  3. جراحی دندان عقل
  4. روش های مختلف ایمپلنت دندان و زیگوماتیک
  5. تشخیص و درمان کیست و تومور فک
  6. عمل جراحی قبل از پروتز دندان
  7. لیفت سینوس برای کاشت دندان
  8. پیوند استخوان فک
  9. تشخیص و درمان صدمات تروماتیک دندان و لثه
  10. درمان محافظه کارانه و جراحی شکستگی فک
  11. انجام جراحی ارتوگناتیک،
  12. درمان بیماری های مفاصل فک
  13. جراحی دهان، دندان و فک و صورت

2 1

افراد با نیازهای ویژه مانند بیماران با مشکلات سیستمیک و افراد دارای ناتوانی های جسمی و یا ذهنی به راحتی می توانند از خدماتی که جراح فک صورت ارائه می دهد ، بهره مند شوند.

اولین جلسه درمانی برای تشخیص و برنامه ریزی درمانی بیماران ما که به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آرمانی مراجعه می کنند توسط پزشکان متخصص جراح فک صورت انجام می شود. در صورت نیاز به تصویربرداری و رادیوگرافی برای تشخیص، بیماران ما به بخش رادیولوژی ارجاع داده می شوند و در صورت لزوم رادیوگرافی انجام می شود. پس از تکمیل برنامه ریزی درمانی ، زمانبدی دقیق برای انجام اقدامات درمانی مورد نیاز صورت می گیرد.

درمان بیماران کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آرمانی که به دلیل ناتوانی جسمی و یا ذهنی نمی توانند با درمان های دندانپزشکی سازگار شوند، ترس از دندانپزشک دارند و همکاری نمی کنند ، تحت آرامبخشی داخل وریدی و بیهوشی عمومی در اتاق عمل انجام می شود. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی آرمانی این روش های درمانی را توسط متخصص بیهوشی و جراح فک صورت در شرایط اتاق عمل انجام می دهد.

بیشتر بخوانید
پالپوتومی

با توجه به نیاز بیماران ما که درمان آنها تکمیل شده است، جلسات کنترل در دوره های مشخصی که توسط پزشک توصیه می کند ، انجام می شود.

جراح فک صورت چه وظایف و مسئولیت هایی دارد؟

وظیفه اصلی جراح فک و صورت بهبود عملکرد و ظاهر فک است. سایر وظایف متخصصان حرفه ای را می توان تحت عناوین زیر دسته بندی کرد.

  • تجزیه و تحلیل داده های بیمار برای تعیین نیازهای درمانی بیمار
  • همکاری با سایر متخصصان، مانند دندانپزشکان ترمیمی و ارتودنتیست برای برنامه ریزی درمان
  • تجویز داروی بیهوشی یا آرامبخش به بیمار برای کنترل درد
  • انجام عمل جراحی برای کمک به بازسازی بافت استخوان و لثه از دست رفته
  • برای آسیب های صورت مانند شکستگی استخوان صورت، روش درمانی مناسب را ارائه دهد.
  • جراحی فک برای درمان شکاف لب کودکان و مشکلات رشد فک
  • درمان تومور و کیست در دهان و صورت با استفاده از جراحی
  • درمان عفونت فک
  • انجام اقدامات زیبایی مانند تپیوند استخوان فک و گونه
  • وفاداری به حریم خصوصی بیمار

ویژگی هایی که جراح فک صورت باید داشته باشد

  • توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات برای انتخاب بهترین روش درمانی
  • مهارت های حل مسئله پیچیده و تفکر انتقادی داشته باشد
  • داشتن ثبات
  • بدون نقص در بینایی
  • توانایی استدلال پیشرفته
  • آرامش در موقعیت های استرس زا و تصمیم گیری موثر
  • خدمت رسانی حرفه ای و همدلانه با بیماران
  • توانایی مدیریت تیم جراحی

5

 

ویژگی بهترین جراح فک صورت کرج

ویژگی‌های بهترین جراح فک و صورت در کرج می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. تخصص و تجربه: بهترین جراح فک و صورت باید دارای تخصص و تجربه کافی در این حوزه باشد. آن‌ها باید دارای مدرک‌های آموزشی مربوطه باشند و در جراحی‌های مشابه با موفقیت ثابت قدم باشند.
  2. روابط بین‌المللی: جراح فک و صورت برجسته باید در ارتباط با جامعه علمی بین‌المللی قرار داشته و در کنفرانس‌ها و سمینارها شرکت کرده باشد. این ارتباطات به آن‌ها امکان می‌دهد با جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌ها درمان را انجام دهند.
  3. خلاقیت و هنر: برترین جراحان فک و صورت دارای خلاقیت و هنر بالا هستند. آن‌ها باید بتوانند به شکل هنری و با توجه به ویژگی‌های فردی بیمار، نتایج طبیعی و زیبا را به دست آورند.
  4. پیگیری و اهتمام: یک جراح فک و صورت خوب باید به بیماران خود اهمیت ویژه‌ای بدهد و در طول فرایند درمان، پیگیری و اهتمام کامل به بیمار داشته باشد. این شامل ارائه اطلاعات جامع در مورد جراحی، پاسخگویی به سوالات و نگرانی‌های بیمار و داشتن روابط انسانی مهربان با بیماران است.
  5. تجهیزات و فناوری: بهترین جراحان فک و صورت باید از تجهیزات و فناوری پیشرفته استفاده کنند. این شامل استفاده از تکنولوژی‌های روز و تجهیزات پیشرفته برای دقت و کیفیت بالا در جراحی است.
بیشتر بخوانید
یائسگی و تأثیر آن بر سلامت دهان و دندان

مهم است که قبل از انتخاب جراح فک و صورت، مشاوره کافی با وی داشته باشید و از تجربه و تخصص او مطمئن شوید.

کلینیک دندانپزشکی با افتخار از خدمات رسانی به همشهریان عزیز با استفاده از بهترین متخصصین در زمینه جراحی فک صورت در شهر های کرج ، شهر قدس و شهریار آماده خدمات رسانی به شما می باشد.

کلینیک دندانپزشکی آرمانی با همراهی اساتید با تجربه و متخصصی از بهترین جراح فک صورت در کرج برای تمام مشکلات دندانپزشکی شما پاسخگو می باشد.

4


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید