نخ دندان با پرینت سه بعدی برای تمام دندان‌ها

نخ دندان با پرینت سه بعدی برای تمام دندان‌ها

نخ دندان با پرینت سه بعدی برای تمام دندان‌ها

نخ دندان با پرینت سه بعدی دستگاه سفارشی تمام دندان‌ها را یکجا و تنها در چند ثانیه نخ دندان می‌کشد.

کریس مارتین به دنبال “مسواک اسفنج” رادیکال خود، یک دستگاه دندانپزشکی انقلابی دیگر به نام “Blizzflosser” را معرفی می‌کند. طراحی سفارشی و پرینت سه بعدی او به نخ دندان کشیدن همه دندان‌ها در یک زمان و در کمترین زمان کمک می‌کند. برخلاف تکنیک دستی که می‌تواند بیش از 4 دقیقه طول بکشد، “Blizzflosser”  کار را در حدود 14 ثانیه انجام می‌دهد. کاربران به سادگی دستگاه طراحی شده خود را گاز می‌گیرند، کمی می‌جوند تا در جای خود قرار گیرد و شروع به هدایت با فک خود می‌کنند تا شکاف‌ها را تمیز کنند.

نخ دندان با پرینت سه بعدیاین نخ دندان مجهز به نخ  پند بار مصرف، قابل شستشو و نرم است و به اندازه کافی نازک است که به آرامی در تمام فضاهای بین دندانی و لثه‌ها بدون مشکل حرکت می‌کند. یک نخ دندان می‌تواند تا سه ماه دوام بیاورد و در یک بسته پنج‌تایی عرضه می‌شود و نیازی به شارژ و باتری ندارد.

هر «Blizzflosser» متناسب با فضاهای بین دندانی و هندسه پروتزهای فردی طراحی شده است. برای به دست آوردن این «چاپ‌های» منحصربه‌فرد، Blizzbrush  یک سینی دو طرفه با یک خمیر مخصوص برای گاز گرفتن به عمق 5 میلی‌متر می‌فرستد تا قالبی از پروتزهای بالایی و پایینی فرد را ایجاد کند. پس از تکمیل، از کاربران درخواست می‌شود که از هر برداشت عکس گرفته و برای شرکت ارسال کنند. بر اساس این تصاویر، تیم می‌تواند یک نخ دندان سفارشی طراحی و چاپ سه بعدی درست کند. اگر قبلاً از دندان مصنوعی خود اسکن کرده‌اید، می‌توانیم به جای این کار از آن استفاده کنیم. مارتین توضیح می‌دهد که اگر قبلاً از دندان‌هایتان قالبی دارید، می‌توانیم با عکس‌های آن‌ها نیز کار کنیم.

بیشتر بخوانید
بهترین متخصص ایمپلنت (ایمپلنتولوژیست) در شهریار - کرج

نخ دندان با پرینت سه بعدیکار کردن با نخ‌ها بسیار آسان است، زیرا آنها دقیقاً روی نواحی بین دندانی هر فرد قرار می‌گیرند. همچنین به فرایند کارآمد کمک می‌کند، طراحی منحصر به فرد دستگاه و روشی که فک‌ها نیروی توزیع یکنواختی ایجاد می‌کنند. هنگام گاز گرفتن آن، مولتی نخ مخصوص تغییر شکل می‌دهد و به‌اندازه‌ای نازک می‌شود که به راحتی بین همه دندان‌ها سر بخورد. به قدری نرم است که به لثه‌ها آسیب نرساند، اما به‌اندازه‌ای ضخیم است که سطوح دندان را به خوبی تمیز کند.

نخ دندان انقلابی با پرینت سه بعدی تمام دندان‌ها را به طور هم‌زمان در چند ثانیه نخ دندان می‌کشد. «Blizzflosser»

مراحل استفاده از "BLIZZFLOSSER"

مراحل استفاده از نخ دندان با پرینت سه بعدی “BLIZZFLOSSER”

مارتین ادامه می‌دهد که این دستگاه دندانپزشکی تکنیک‌های دستی نخ دندان توصیه شده توسط دندانپزشکان را به خوبی اجرا می‌کند. مراحل استفاده از «Blizzflosser» ساده است. به محض اینکه کاربران نخ دندان‌ها را گاز می‌گیرند و شروع به ساییدن از چپ به راست می‌کنند و در عین حال فک خود را به عقب به جلو می‌برند. این باعث می‌شود تارها به خوبی به هر فضای بین دندانی قلاب شوند. مرحله بعدی این است که به عقب و جلو بجوید و در عین حال فک را از چپ به راست حرکت دهید. مرحله آخر این است که با یک حرکت فک را به سمت چپ – راست و عقب – جلو فشار دهید و کمی بیشتر گاز بگیرید.

 

 

 


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید