محبوب ترین روش های دندانپزشکی زیبایی

روش های دندانپزشکی زیبایی معمولاً شامل اقدامات دندانپزشکی می باشد که به طور خاص برای بهبود ظاهر لبخند شما انجام می شود. علاوه بر این مورد ، دندانپزشکی زیبایی در اغلب موارد می تواند با دندانپزشکی ترمیمی همپوشانی داشته باشد، که می تواند ظاهر و عملکرد دندان های شما را بهبود بخشد.

روش های دندانپزشکی زیبایی

اگر یک دندان از دست رفته داشته باشید و یا از رنگ لبخند خود ناراضی باشید ، گزینه های زیادی برای بهبود زیبایی دندان ها و لبخند شما وجود دارد. در این مقاله محبوب ترین روش های زیبایی دندان را برای شما جمع آوری کرده ایم که می تواند ظاهر لبخند شما را بهبود بخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

ایمپلنت های دندان

کاشت دندان هم به عنوان یک روش زیبایی و هم روش ترمیمی برای دندان های از دست رفته شما مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این که ایمپلنت دندان در بسیاری موارد موثرترین جایگزین دندان های از دست رفته می باشد ، این روش درمانی  همچنین می تواند اعتماد به نفس شما را باز گرداند.

 

ایمپلنت دندان فواید زیادی دارد. این دندان ها دقیقاً مانند دندان های طبیعی شما می باشند و در استخوان فک شما کاشته می شوند تا در فک شما محکم و پایدار شوند. ایمپلنت دندان ها عملکرد و بازدهی دندان های شما را بیشتر از سایر روش های درمانی بازیابی می کنند. ایمپلنت ها می توانند به شما کمک کنند به راحتی لبخند بزنید ، بخندید و تمام غذاهایی را که قبلاً استفاده نمی کردید بدون نگرانی مصرف کنید! این روش درمانی در مقایسه یا سایر روش های درمانی طول عمر بسیار بیشتری دارد و یک روش مادام العمر محسوب می شود.

بیشتر بخوانید
فقدان مادرزادی دندان (هیپودنشیا)

روکش دندان لمینت

یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی روکش لمینت می باشد. روکش های دندان می توانند بسیاری از مشکلات مربوط به ظاهر لبخند شما را بر طرف کنند. روکش دندان لمینت برای درمان دندان های لکه دار ، تراش خورده، شکسته و یا کج مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از روکش های لمینت ، بیماران اغلب نتایج بسیار رضایت بخشی را دریافت می کنند که باعث افزایش اعتماد به نفس بیماران می شود.

لمینت سرامیکی

روکش های لمینت از یک پوسته نازک از جنس سرامیک ساخته می شوند که روی دندان های طبیعی شما قرار می گیرند. اگرچه روکش های لمینت معمولاً روش درمانی برگشت ناپذیری می باشد ولی اگر تصمیم دارید از سایر گزینه های درمانی استفاده کنید، نوع دیگری از روکش ها وجود دارد که روش درمانی  قابل برگشتی می باشد که به آنها لومینر گفته می شود. روکش لمینت با ساختار ظریف و زیبای خود باعث تغییرات بسییار زیبا در لبخند شما می شود.

کامپوزیت ونیر یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی

در کامپوزیت دندان از رزین، همان ماده ای که در پرکردن دندان های همرنگ دندان ها استفاده می شود. برای اصلاح مشکلات جزئی دندان ها استفاده می شود. کامپوزیت ونیر به عنوان یک روش ترمیمی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا فقط مشکلات لبخند شما را برطرف نمی کند، بلکه می تواند به ترمیم آسیب دندان های شما نیز کمک کند.

کامپوزیت ونیر

دندانپزشک شما می تواند از کامپوزیت ونیر برای ترمیم موارد زیر استفاده کند:

  • شکستگی و ترک روی دندان ها
  • تغییر رنگ دندان ها که استفاده از بلیچینگ دندان فایده‌ای برای آنها ندارد
  • دندان های ناهموار یا فرسوده
  • پر کردن و ترمیم بافت دندان پس از عصب کش دندان ها
  • این روش همه کاره می تواند تأثیرات زیادی در ظاهر کلی لبخند شما بگذارد تا اعتماد به نفس شما را تقویت کند!
بیشتر بخوانید
تورم لثه در نوزادان

سفید کردن دندان ها

برای بسیاری از افراد ، رنگ دندان یکی از رایج ترین دلایل عدم رضایت از لبخند خود می باشد. پس منطقی است که سفید کردن دندان یکی از محبوب ترین روش های دندانپزشکی زیبایی می باشد! سفید کردن دندان ها یک عمل کاملاً آرایشی محسوب می شود و تقریبا هیچ استفاده‌ای در ترمیم دندان ها ندارد اما می تواند ظاهر لبخند شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. منبع*

بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها

در حالی که محصولات سفید کننده بدون نسخه در فروشگاه ها در دسترس می باشد ، انجام بلیچینگ حرفه ای با کمک دندانپزشک ایمن تر و موثرتر می باشد و به شما این امکان را می دهد تا رنگ دندان های خود را انتخاب کنید. درمان های بلیچینگ دندان در مطب معمولاً فقط یک ساعت در کلینیک دندانپزشکی طول می کشد!

آیا شما تصمیم به استفاده از دندانپزشکی زیبایی گرفته اید؟

دندانپزشکی زیبایی روز به روز در حال محبوب تر شدن می باشد و نسبت به لبخند بی نظیر شما ، گزینه های درمانی متنوعی وجود دارد که به شما کمک می کند لبخند رویایی خود را داشته باشید. می توانید از دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی آرمانی در مورد گزینه های مناسب برای بهبود ظاهر لبخند خود مشاوره بگیرید! در کلینیک دندانپزشکی با استفاده از بروز ترین فناوری ها و متخصصین با تجربه می توانید برنامه های اصلاح طرح لبخند منحصر به فرد خود را برنامه ریزی کنید.


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید