توصیه‌های دنداپزشکی که ممکن است آسیب وارد کند

بدترین توصیه های دندانپزشکی که ممکن است شنیده باشید

بدترین توصیه های دندانپزشکی که ممکن است شنیده باشید

تمام اطلاعات موجود در وبلاگ ما شامل توصیه های دندانپزشکی توسط متخصصین کلینیک دندانپزشکی آرمانی مورد تایید می باشد. در هر صورت ، ما به بیماران خود اهمیت می دهیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر فردی که به کلینیک ما مراجعه کند ، مراقبت و درمان دندانپزشکی مورد نیاز خود را دریافت می کند.

بیایید در مورد خود مشاوره دندانپزشکی صحبت کنیم. اغلب در توصیه های دندانپزشکی ، اطلاعات بسیار بد و نادرستی در اینترنت وجود دارد. ما برای مقابله با این اطلاعات نادرست اینجا هستیم. بیایید به برخی از بدترین توصیه های دندانپزشکی که درباره مراقبت از دندان که ممکن است شنیده باشید نگاهی بیندازید …

توصیه های دندانپزشکی برای دهانی سالم

توصیه دندانپزشکی است که شما بیش از دو بار در روز مسواک بزنید.

شما فقط باید روزی دو بار مسواک بزنید. مسواک زدن خیلی سخت یا خیلی محکم باعث از بین رفتن مینای دندان می شود که از دندان شما محافظت می کند. همچنین، توصیه می کنیم نخ دندان را یک بار در روز استفاده کنید تا ذرات غذا بین دندان ها باقی نمانده باشد.

بیشتر بخوانید
بیماری رشد استخوان در دهان

درمان های دندانپزشکی بسیار گران قیمت می باشند

در واقع اجتناب از دندانپزشک هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. عدم انجام معاینات منظم دندانپزشکی ، خطر ایجاد مشکلات بهداشت دهان و دندان مانند پوسیدگی ، لکه های سفید ، التهاب لثه و … افزایش می یابد. این عدم توجه حتی می تواند باعث ایجاد خطرات جدی برای سلامتی مانند بیماری پریودنتال شود. روش های مورد نیاز برای درمان این مشکلات ارزان قیمت نمی باشد. اگر به طور منظم به دندانپزشک مراجعه کنید می توانید از بروز این مشکلات اجتناب کنید!

مسواک زدن دندان های جلوی کافی است

تمام دندان های شما باید مسواک زده شود و به خصوص دندان های آسیاب که بیشتر مواد غذایی را خرد می کنند. به هر حال دندان های آسیاب دندان هایی می باشند که بیشتر از آنها برای جویدن و بلعیدن غذا استفاده می شود. در حالی که هنگام لبخند زدن دندان های جلویی ما بیشتر دیده می شوند ، بعضی از افراد چنان لبخند می زنند که دندان های پشتی نیز دیده می شود … و اگر از دندان های پشتی مراقبت نشود ، می تواند مشکلات جدی برای بهداشت دهان و دندان و زیبایی ایجاد کند.

اهمیت مسواک زدن

اگر سیگار می کشید ، نعناع و دهان شویه به سلامت دندان های شما کمک می کند.

یکی از توصیه های دندانپزشکی ناکارآمد برای زمان سیگار کشیدن است که توصیه می‌ شود از دهانشویه و یا نعناع استفاده شود، دهانشویه یا نعناع به هیچ وجه به درمان تنگی نفس و بوی بد دهان کمک نمی کند. نعناع و دهانشویه برای پوشش دادن بوی بد سیگار در کوتاه مدت کاربرد دارد، اگر در طولانی مدت به سیگار کشیدن ادامه دهید ، باعث بوی بد دهان یا بیماری های لثه می شود.

بیشتر بخوانید
چگونه روکش های دندان متناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنیم؟

مراقبت از دهان و دندان بوی بد دهان شما را بهبود می بخشد

در حالی که مراقبت از دندان ها به طور قطع می تواند به شما در جلوگیری از بوی بد دهان کمک کند ، اما گاهی اوقات این بو به دلیل یک مشکل جدی تر در بهداشت دهان و دندان به وجود آمده است که حتی در صورت رعایت توصیه های دندانپزشک نیز ادامه می یابد. اگر بوی بد دهان شما درمان نمی شود ، همین الان با ما تماس بگیرید!

غرغره کردن به تنهایی برای حفظ سلامت دندان شما کافی است

مسواک زدن ، نخ دندان کشیدن و تمیز کردن منظم دندان ها راه حل مناسبی برای اطمینان از سلامت دندان ها می باشد و به محافظت از سلامت دهان و دندان شما کمک می کند. دهانشویه می تواند برای مدت بیشتری باعث شادابی نفس شما شود ، اما محتوای الکلی آن باعث خشکی دهان می شود. دهانشویه هنگامی که به تنهایی استفاده می شود ، نمی تواند همه باکتری های دهان شما را از بین ببرد و از ایجاد پوسیدگی جلوگیری کند.

شما به مسواک برقی احتیاج ندارید

مسواک های دستی مشکلی ندارند و مقرون به صرفه می باشند و هنگام مسواک زدن می تواند از تجمع پلاک جلوگیری کند. با این حال ، مسواک های برقی ابزار بسیار مناسبی برای مراقبت از دندان می باشد.

مسواک برقی و معمولی

شما باید هرگونه درمان دندانپزشکی می توانید انجام دهید

اگر چه توصیه های دندانپزشکی موجود در اینترنت برای مشکلات جدی تر بهداشتی ، مانند بیماری لثه یا برداشتن دندان عقل که نیاز به مراجعه دندانپزشکی  دارند. شما مجبور نیستید هر درمان دندانپزشکی که به شما پیشنهاد می شود را انجام دهید. تمام روش های درمانی براساس اولویت شخصی شما انتخاب می شود. اگر فکر می کنید نیازی به سفید کردن دندان ندارید ، می توانید از آن استفاده نکنید! اگر مشکلی در دهان شما باشد که بر روند زندگی شما تأثیر منفی بگذارد و سلامتی شما را تهدید کند ، شما باید این روش درمانی را در اولویت قرار دهید.

بیشتر بخوانید
دیاستما، آنچه باید در مورد شکاف دندان بدانید

دندان ها با جوش شیرین نیز سفید می شوند

روش های سفید کردن دندان که توسط متخصص انجام نمی شود از  توصیه های دندانپزشکی خطرناک است که می تواند کاملا مضر باشد. اگرچه مسواک زدن با کربنات در وهله اول اثر سفید کننده دارد اما باعث ایجاد دندان هایی می شود که مستعد ساییدگی و زرد شدن سریعتر می باشند.

(منبع)


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید