از دندانپزشک فعلی خود راضی نیستید، اما باید امروز به یک دندانپزشک مراجعه کنید؟ به اولین دندانپزشکی که با آن روبرو می شوید بسنده نکنید. اگر با بی احتیاطی به دندانپزشک مراجعه کنید، شما امور مالی و سلامتی خود را در معرض خطر قرار می دهید. تنها مشکل این است که با دیدن تعداد بیشماری از دندانپزشکان که به راحتی در دسترس شما هستند، سردرگمی شما برای انتخاب دکتر دندانپزشک خوب در کرج آسان نیست. معرفی دندانپزشک خوب در کرج نیاز به تحقیق و شناخت از قبل دارد که در این مقاله ما قصد معرفی و دادن اطلاعات بیشتر درباره این دندانپزشکان هستیم.

2 3

ملاحظات هنگام انتخاب و معرفی دندانپزشکی خوب در کرج

اگرچه سلامت دندان و دهان را می توان مشکلی ساده دانست، اما در واقع وضعیتی است که بر روی سلامت عمومی فرد بسیار تاثیرگذار است. بنابراین افرادی که مشکلات دهان و دندان دارند باید در اسرع وقت به دنبال درمان این مشکل نزد دندان پزشک خوب در کرج باشند. در غیر این صورت، بیماری دهان و دندان ممکن است در طول زمان رشد کند و به جراحی های سنگین تر و دشوارتر نیاز پیدا کنید.

بسیار اهمیت دارد که قبل از انجام درمان های دندانپزشکی به کدام متخصص و کلینیک مراجعه کنید. دندانپزشک بر روی کل روند درمان تاثیر مستقیم می گذارد. بنابراین، هر چه بیماران دندانپزشک بهتری را انتخاب کنند، نتایج بهتر خواهد بود. معرفی دندانپزشکی خوب در کرج نیز با توجه به این تفاصیر صورت گرفته است.

اصول اولیه معرفی دندانپزشک خوب در کرج

در معرفی دندانپزشک خوب در کرج با بررسی نزدیکترین دندانپزشک به شما شروع می شود. دندانپزشکی را معرفی می کنیم که در نزدیکی خانه یا محل کار شما باشد و اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، بازدید از آن آسان باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید در مواقع اضطراری به کلینیک دندانپزشکی دسترسی داشته باشید.

همچنین ساعات کاری کلینیک دندانپزشکی را بررسی کنید. اکثر مردم این کار را انجام نمی دهند و در نهایت هنگام مراجعه متوجه می شوند دندانپزشک در دسترس نیست. یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام معرفی دندانپزشک خوب در کرج بررسی می شود این است که آیا دندانپزشک تمام مدارک قانونی را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید
سندرم سوزش دهان

پیشنهادات و نظرات گوگل

قدم مهم بعدی خواندن نظرات مشتریان است. به دنبال نقدی باشید که به جای یک رتبه بندی ساده “خوب” یا “بد”، داستان کامل را بیان کند. شما باید به دنبال جزئیات دقیق در مورد تجربیات افراد دیگر با دندانپزشک باشید.

اگر کلینیک دندانپزشکی یک صفحه اجتماعی دارد، به آنجا نیز نگاه کنید زیرا برخی از افراد نظرات خود را در رسانه های اجتماعی بیان می کنند.

به کلینیک مراجعه کنید و با پرسنل و دندانپزشک مصاحبه کنید

هنگام مراجعه به کلینیک به امکانات آنها نگاهی بیندازید و با دندانپزشکان بنشینید تا در مورد نیازها، اهداف و نگرانی های سلامت دهان خود صحبت کنید.

هنگام مراجعه به مطب، به فضای کلینیک توجه کنید.

راحت و تمیز است؟ آیا کارکنان و دندانپزشک لباس مناسب می پوشند؟ بررسی کنید که آیا می‌توانید شواهدی ، مانند مجوز تجاری و گواهی‌های دندانپزشکی یا مدرک تحصیلی را پیدا کنید.

1

فقط درمان با کلاس مناسب را از یک دندانپزشک خوب دریافت کنید

فهمیدن اینکه چگونه می توان یک دندانپزشک خوب را پیدا کرد، اکنون باید با این راهنما آسان باشد. این مراحل را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که دندانپزشکی را انتخاب می کنید که نه تنها با بودجه شما مطابقت دارد، بلکه در دسترس است، به راحتی می توان با آن تماس گرفت و مهارت های مناسبی برای کمک به شما در اهداف درمانی دارد.

هنگام انتخاب دندانپزشک به دنبال چه چیزی باشم؟

برای یافتن یک دندانپزشک مناسب برای رفع نیازهای خود، سؤالات زیر را به عنوان نقطه شروع در نظر بگیرید:

  • ساعت کاری کلینیک و دندانپزشک، آیا این ساعات برای شما مناسب هستند؟
  • دندانپزشک در کدام دانشگاه تحصیل کرده و آموزش دیده است؟
  • رویکرد دندانپزشک برای دندانپزشکی پیشگیرانه چیست؟
  • دندانپزشک هر چند وقت یک بار در کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی شرکت می کند؟
  • دندانپزشک چه نوع بیهوشی را برای کمک به آرامش و احساس راحتی بیشتر در طول درمان های ضروری دندانپزشکی استفاده می‌کند؟
  • چه تمهیداتی برای رسیدگی به موارد اضطراری در خارج از ساعات اداری اندیشیده شده است؟ (اکثر دندانپزشکان در صورتی که نتوانند به موارد اورژانسی پاسخگو باشند، با همکار یا خدمات ارجاع اورژانس هماهنگ می کنند.)
  • آیا اطلاعاتی در مورد تمام هزینه ها و برنامه های پرداخت قبل از برنامه ریزی درمان ارائه می شود
  • سیاست دندانپزشک در مورد نوبت های از دست رفته چیست؟

در صورت مراجعه به مطب دندانپزشکی:

آیا کلینیک تمیز، مرتب و منظم به نظر می رسد؟ آیا تمام سطوح و تجهیزات اتاق درمان تمیز به نظر می رسند؟

آیا کارکنان دندانپزشکی مایل به پاسخگویی به سوالات شما هستند؟

آیا مشاهده دندانپزشک و کارکنان در طول درمان بیمار از دستکش و سایر وسایل حفاظتی استفاده می کنند؟

=

به چه نوع دندانپزشکی نیاز دارید؟

شما همچنین باید نوع دندانپزشکی را که می خواهید به آن مراجعه کنید در نظر بگیرید. اگرچه یک دندانپزشک عمومی ممکن است خود را یک دندانپزشک زیبایی معرفی کند، اما این دندانپزشکان تخصص این کار را ندارند.

انجمن تخصصی دندانپزشکی ایران موارد زیر را به عنوان تخصص های رسمی دندانپزشکی می شناسد:

  1. بهداشت عمومی دندان
  2. ریشه دندان
  3. دندانپزشکی کودکان
  4. دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
  5. مراقبت های ویژه دندانپزشکی
  6. پروتزهای دندانی
  7. متخصص پریودنتولوژی
بیشتر بخوانید
تغییر رنگ لمینت دندان

اگر نمی توانید دندانپزشک تخصصی مورد نیاز خود را پیدا کنید، به دنبال یک کلینیک دندانپزشک عمومی باشید. آنها می توانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

IMG 17921

دکتر فرامرز مجتهدزاده بهترین متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فکی در کرج

یکی از اولین نام هایی که هنگام صحبت در مورد دندانپزشکان در کرج به ذهن خطور می کند، دکتر فرامرز مجتهدزاده متخصص جراحی دهان، دندان و فک و صورت است. او به عنوان دندانپزشک در کرج و کلینیک دندانپزشکی آرمانی فعالیت می کند که به عنوان یک جراح فک و صورت خوب در کرج شناخته شده است. دکتر فرامرز مجتهدزاده نه تنها در زندگی حرفه ای خود از نظر خدمات، بلکه در زمینه آکادمیک جراحی فک و صورت نیز فعالیت دارد.

به خصوص با توجه به اینکه زیبایی فک و روش های جراحی فک بسیار خطرناک هستند، ترجیح دادن دکتر فرامرز مجتهدزاده ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. برای افرادی که به دنبال معرفی دندانپزشک خوب در کرج هستند،  دکتر فرامرز مجتهدزاده یک گزینه عالی برای شما است.

تحصیلات دانشگاهی

دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی شیراز(مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی)

دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران(مقطع تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فکی)

دکتر نیلوفر موسوی

دکتر نیلوفر موسوی بهترین دندانپزشک زیبایی در کرج

دندانپزشک دکتر نیلوفر موسوی که در کرج و حومه خدمات ارائه می دهد و به دلیل موفقیت بالا و تخصص در ترمیم و زیبایی بسیار محبوب است. دکتر نیلوفر موسوی در درمان ایمپلنت و درمان های ارتودنسی نیز تخصص دارد که باعث می شود افراد زیادی او را به عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی در کرج معرفی کنند.

تحصیلات دانشگاهی

دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی تهران(مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی)

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران(مقطع تخصصی ترمیمی و زیبایی)

IMG 20991

دکتر مهرنوش رضوان بهترین متخصص طراحی لبخند در کرج

دکتر مهرنوش رضوان عضو آکادمی دندانپزشکی ایران است به کمک رایانه (CADA) است، با اطلاعاتی که در بسیاری از برنامه های تلوزیونی ارائه می دهد، مورد توجه قرار گرفته است.  دکتر مهرنوش رضوان رزومه بسیار موفقی در طراحی لبخند و دندانپزشکی زیبایی دارد. در حال حاضر، او سمینار های بین المللی در مورد طراحی لبخند دیجیتال برگذار می کند. اگرچه مقالات زیادی از او منتشر شده است، اما بارها در رسانه ها از او نام برده شده است. دکتر مهرنوش رضوان علاوه بر تخصص در زیبایی و طراحی لبخند در جراحی لثه نیز متخصص می باشد.

کلینیک دندانپزشکی آرمانی که یکی از بهترین کلینیک های ایران است، در حال حاضر در کرج ، شهریار و شهرقدس در حال انجام خدمات رسانی است. در کلینیک دندانپزشکی آرمانی ، بسیاری از روش های درمانی موفقیت آمیز مانند دندانپزشکی زیبایی، روکش زیرکونیا دندان، ایمپلنت، کامپوزیت، سفید کردن دندان، طراحی لبخند، پروتز و …  انجام می شود. رضایت صد درصدی بیماران تحت درمان در بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج تضمین شده است.

IMG 18711 400x400 1

دکتر مرتضی اسدی بهترین دندانپزشک اطفال در کرج

دکتر مرتضی اسدی دکترای خود را در رشته پدودنتیکس در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران با موفقیت به پایان رساند. دکتر مرتضی اسدی که در زمینه دندانپزشکی کودکان و نوجوانان متخصص است، در آموزش ها و سمینارهای زیادی شرکت کرده است. با درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان به مناسب ترین روش، روند درمان را مدیریت می کند. دکتر مرتضی اسدی رضایت 100% والدین و فرزندان شما را فراهم می کند. دکتر نغمه بهارلو در حال حاضر بیماران خود را در کلینیک دندانپزشکی آرمانی در کرج معالجه می کند.

بیشتر بخوانید
مواد ایمپلنت دندان

تحصیلات دانشگاهی

  • دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران(مقطع دکترای عمومی دندانپزشکی)
  • دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران(مقطع تخصصی کودکان و نوجوانان)

 

IMG 17301 400x400 1

دکتر سعید ایپک چی بهترین متخصص پروتزهای دندانی ، ایمپلنت و زیبایی در کرج

دکتر سعید ایپک چی ، دکترای خود را در رشته دندانپزشکی  پروتزهای دندان در دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی اهواز به پایان رساند. دکتر سعید ایپک چی با شرکت در بسیاری از آموزش ها و سمینارهای خارج از کشور خود را بیش از پیش ارتقا داده است. او همچنان به مطالعات علمی خود ادامه می دهد. دکتر سعید ایپک چی بهترین متخصص پروتزهای دندانی ، ایمپلنت و زیبایی می باشد که عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

Untitled 18

 دکتر علیرضا صالحی دکتر دندان پزشک خوب در کرج

دکتر علیرضا صالحی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رساند. او در حال حاضر در کلینیک آرمانی در کرج خدمت می کند. دکتری که هم در زمینه کاشت دندان و هم در جراحی تخصص دارد و جزو بهترین دندانپزشکان کرج محسوب می شود. دکتر علیرضا صالحی یکی از محبوب ترین نام ها در جراحی های سخت دندانپزشکی است. همه بیماران از نتیجه درمان راضی هستند. درمان های لیزری، درمان های عمومی و زیبایی و خدمات جراحی دندان در کلینیک دندانپزشکی آرمانی انجام می شود. با تیم متخصص کلینیک دندانپزشکی آرمانی، درمان‌ ایمپلنت ، روکش‌ لمینت، درمان‌ زیبایی،  سفید کردن دندان و بسیاری از مشکلات دندانی دیگر درمان می‌شوند.

نکاتی که در انتخاب و معرفی دندانپزشک خوب در کرج باید در نظر بگیرید

دندان ها هم از نظر سلامت و هم از نظر زیبایی ظاهری بسیار مهم هستند. هنگام انتخاب دندانپزشک باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. مهمترین این عناصر به شرح زیر است:

  1. حرفه ای بودن کادر پزشکی در کلینیک دندانپزشکی و نحوه انجام فرآیند درمان
  1. بهداشت و استریلازیسیون کلینیک و وسایل مورد استفاده
  1. سازگاری درمان با تخصص دندانپزشکی که باید انتخاب شود
  1. تجربه و موفقیت دندانپزشکی که معرفی می شود

اگرچه درمان مشکلات دهان و دندان که تقریباً در هر سنی دیده می شود در حال افزایش است، درمان های موفق نیز در حال افزایش و گسترش هستند. بیمارانی که برای یک مشکل دندانی یا دهانی تحت درمان قرار می گیرند باید همه این موارد را در نظر بگیرند و دندانپزشک خوبی را برای خود را انتخاب کنند.

بسته به نوع درمانی که باید اعمال شود، حوزه تخصص دندانپزشکان ممکن است متفاوت باشد، بنابراین دندانپزشک خوب کرج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. بنابراین تحقیقات فردی راه حل موثرتر و سالم تری در انتخاب و معرفی دندانپزشک خوب در کرج خواهد بود.


دریافت نوبت آنلاین

"*" indicates required fields

YYYY slash MM slash DD

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی

یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی شهریار می باشد که در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استانداردهای روز دنیا از سال ۱۳۹۴ با همکاری دندانپزشکان مجرب ، متخصصان دندانپزشکی و اساتید دانشگاه شروع به فعالیت نموده است. کلینیک دندان پزشکی آرمانی با بکارگیری بهترین و مرغوبترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات در جهت حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد . بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی در شهریار خود را بصورت تضمینی و با گارانتی واقعی ارائه می کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید